PUBLIC RELATIONS - komunikacja w kryzysie medialnym
Termin: 10 - 11 lipca 2006 r.
Miejsce:
Hotel BELWEDER, ul. Flory 2, Warszawa
Cena:
1490
pobierz zgłoszenie

MATERIAŁ ARCHIWALNY


Dziś o wartości przedsiębiorstwa, na konkurencyjnym rynku, decydują nie tylko jego obroty czy wyniki finansowe, ale przede wszystkim profesjonalny wizerunek oraz opinia publiczna.

Kształtowanie działań public relations w warunkach kryzysu jest kluczowym i najtrudniejszym zadaniem przed jakim stoją specjaliści ds. public relations. W kryzysie niezbędne jest otwarte informowanie i komunikowanie się przedsiębiorstwa z otoczeniem, co poprawia wizerunek firmy oraz buduje korzystną płaszczyznę współpracy z mediami.

Podczas szkolenia
Wskażemy na:
- metody i techniki postępowania w kryzysie
- błędy popełniane w sytuacji kryzysowej widziane z perspektywy mediów

Pokażemy:
- jak rozpoznać kryzys medialny?
- czego nie wypada robić specjaliście public relations w kontaktach z mediami?
- jak wyciągnąć maksymalne korzyści z sytuacji kryzysowej?
- jak osiągnąć sukces w wywiadzie radiowym i telewizyjnym?

Podczas szkolenia otrzymają Państwo dużych praktycznych wskazówek jak postępować w sytuacji kryzysu medialnego, a w trakcie drugiego dnia szkolenia zostaną przeprowadzone liczne ćwiczenia z użyciem kamery video oraz mini discu.

PROGRAM RAMOWY

I DZIEŃ SZKOLENIA
1. Czym jest public relations?
2. Czym jest sytuacja kryzysowa,
i kiedy interesują się nią media? - DYSKUSJA Z PRZYKŁADAMI
3. Zapobieganie sytuacjom kryzysowym
4. Przygotowanie do ewentualnego kryzysu
5. Książka kryzysowa
6. Gdy nastąpi kryzys medialny

I DZIEŃ SZKOLENIA
1. Postępowanie w konkretnej sytuacji kryzysowej - ĆWICZENIE
2. Komunikowanie w kryzysie
3. Udzielanie wywiadu w sytuacji kryzysowej - ĆWICZENIE

I PROWADZĄCY
Kierownik działu informacji i promocji Metra Warszawskiego gdzie pełni również funkcję rzecznika prasowego firmy. Specjalista w dziedzinie komunikacji i public relations. Pracował jako rzecznik prasowy i prowadził działy PR dużych przedsiębiorstw zagranicznych (Henkel Polska, Scandinavian Tobacco). Stworzył lub współtworzył medialną politykę antykryzysową dla kilkunastu firm - zarówno w ich polskich oddziałach, jak i strukturach globalnych. Przygotowywał i prowadził liczne szkolenia z zakresu komunikacji kryzysowej, PR i współpracy z mediami. Jako dziennikarz współpracował z rozgłośniami radiowymi i dziennikami prasowymi. Prowadzi zajęcia z zakresu komunikowania i PR na Uniwersytecie Warszawskim (Instytut Dziennikarstwa) oraz Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

II PROWADZĄCY
Dziennikarz od 11 lat. Zaczynał w Polskim Radiu w redakcji reportażu, później w Radiostacji jako DJ i twórca autorskich audycji aż wreszcie od przeszło 5 lat pracuje w jednej z najpopularniejszych komercyjnych stacji radiowych, gdzie zajmuję się tropieniem afer jako reporter śledczy. Od kilku lat prowadzi szkolenia z dziedziny współpracy z mediami. Współpracował m.in. z Ministerstwem Finansów, Służbą Celną, Służbą Skarbową, Policją oraz kształcił menedżerów m.in. w PKN ORLEN S.A., SKOK Stefczyka, Scandinavian Tobbaco.

Patronat medialny:

RABAT 5% przy zgłoszeniu 2 lub więcej osób


SZKOLENIA
WEWNĘTRZNE

Szkolenia "szyte na miare" pod indywidualne potrzeby klienta

szkolenia wewnętrzne

SZKOLENIA
OTWARTE

Szkolenia dostępne
dla przedstawicieli różnych firm i regionów

szkolenia otwarte

Newsletter

Nowe informacje
na stronach prosto
na twoją skrzynkę

NEWSLETTER